0552 456 50 53
Biz Kimiz Duyurular Bize Ulaşın
Rize Tours olarak 17 yılı aşkın bir süredir Rize yayla turları, günübirlik karagöl, ayder, uzungöl, batum'a vip turlar düzenliyoruz. Sizler için en uygun fiyata konforlu hizmet veren bölgenin lider A sınıfı seyahat acetesi. Firmamız uzman şöför kadrosu, güvenilir bakımlı son model araçları, konusunda uzman tur operatörleriyle sizlere en kaliteli hizmeti sunar. Ofisimiz şehir merkezinde olduğundan bizlere kolayca ulaşabilirsiniz. Rize Merkez Atatürk Caddesi No: 406

17 Eylül 2017 Pazar

GÜNÜBİRLİK BATUM TURU


Batum turumuz boyunca keyifli bir zaman geçirmeniz ümidiyle hayırlı yolculuklar diler, 2020 yılınızı tüm içtenliğimizle kutlarız. Şimdide turumuzun içeriğini paylaşmaya geçelim. Günübirlik Batum Turu'muz (Batum'a Günübirlik veya Konaklamalı VİP Turlarımız Vardır) için Bölgenin en kaliteli Turizm Acentesi ile sizleri bekleyen aracımıza binerek, Sabah 08:00'de Rize Tours ofisimiz önünden  08:30’da Çayelin’den 08:50’da Ardeşen’den, saat 09:00'da Hopa'dan siz değerli misafirlerimizi alarak, rehberimizin gerekli kimlik & evrak kontrollerini tamamlamasıyla turumuza devam ediyoruz. 1,5 saatlik yolculuğumuzun ardından Sarp Sınır Kapısına varıyoruz.


BATUM TURUNA NASIL KATILABİLİRİM?

Yapmanız gereken şey 0552 456 50 53 numaralı telefondan rezervasyon yaptırmak. Tura katılmadan 24 saat öncesine kadar acentamıza uğrayarak ücretinizi ödeyebilirsiniz veya eft/havale/ mail order ile ödeme imkanı sunuyoruz sizlere. İptal durumunda 24 saat öncesine kadar tarafımıza bildirmeniz yeterli aksi halde iptal iade yapılmamaktadır. Unutamayacağınız anılar ve fotoğraf kareleriniz olacak turlarımızda sizleri ağırlamaktan onur ve mutluluk duyarız..

Not: Günübirlik Turlarımız Rize ve Trabzon Kalkışlıdır. Trabzon Kalkışlı Tur Fiyatı ve Bilgisi İçin Bizlere Ulaşın.

Kalkış Saati
Rize'den: 08.00 - 17.30
Trabzon'dan: 07.00 - 18.30
Tel No: +90 552 456 50 53

Rize Merkez Kalkışlı Batum Tur Ücreti Kişi Başı ? TL

TURA DAHİL OLANLAR

- Ulaşım
- Rehberlik Hizmeti

TURA DAHİL OLMAYANLAR

- Müze girişleri ve Ören Yeri girişleri
- Gümrük Harç Ücreti
- Yemek

- Tur Başlangıç Saati : 08:00
- Tur Bitiş Saati : 22:30

ÖNEMLİ NOT: Eski kimlik kartınızla Batum'a giriş yapamazsınız mutlaka Yeni Kimlik Kartı gereklidir.

Türk tarafındaki geçiş işlemimizi hızlandırmak için önceden hazırlattığımız kimlikle geçiş belgeleri ile yaklaşık 50 dakika süren (Geçiş İşlem Süremiz Gümrük Kapısının Yoğunluğuna Göre değişebilir) gümrük ve polis işlemleri sonrası Gürcistan’ın özerk bölgesi olan Acara’ya geçip aracımıza yerleşip Günübirlik Batum turumuza devam ediyoruz.

Rehberimizin vereceği bilgiyle öncelikle ihtiyacınız olacağı kadar Gürcistan Parası olan ‘’Lari’’ alıp ilk ziyaretimizi Romalılar döneminden kalan Hz. İsa’nın 12 havarilerinden biri olan Aziz Matthias’n anıt mezarının da bulunduğu söylenen Roma döneminden kalma Asparos (Gonio) Kalesi'ne yapıyoruz. Kale ve içerisinde bulunan arkeoloji müzesini ziyaretimizin ardından, içerisinde 2700 çeşit farklı bitkiyi barındıran, Holiwodd filmlerinin çekildiği dünyanın ikinci botanik parkını ziyaret ediyoruz.

Botanik Parkı gezimizden sonra BATUM şehir merkezine dönüyoruz, öğlen yemeğimizi Gürcü Restorantta gürcü mutfağı alarak veya sahildeki modern bir Türk restoranında alıp sonrasında ; Ortodoks Katedrali (Hz.Meryem Ana Kilisesi), Avrupa Meydanı, Altın Post Medea Heykeli, Piazza Meydanı, Tiyatro Meydanı, Batum Bulvarı, Alfabe Kulesi, Ali ve Nino Heykeli ve Osmanlı dönemi Orta Camiyi, Eski Batum, Yeni Batum, Batum Sahil'i de görüp misafirlerimize 2 saat serbest zaman veriyoruz.

Bu serbest zamanda misafirlerimiz, Alışverişlerini yapabilir, Tekne Turlarına Katılabilir, Eşi Benzeri olmayan Dönmedolaba binebilir, Şehrin Panoramik Manzarasını izlemek için teleferikle sputnik Tepesine çıkabilir ya da Kasinelarda vakit geçirebilirler. Serbest zamanımızın ardından; saat 17:30’da Sarp Sınır Kapısına hareket ediyoruz. Gümrük işlemlerinin ardından gümrük alanını yürüyerek geçerek Türkiye tarafındaki Sarp Camii önünde aracımızla buluşup Rize'ye hareket ediyoruz. Günübirlik Batum Turu yaklaşık 21.00 gibi Rize Belediyesi önünde sona erecek olup, bir sonraki Rize Tours Gezisinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

BATUM TURUNDA UĞRADIĞIMIZ MEKANLAR

Sarp Sınır Kapısı, Gonio Kalesi, Ters Ev Restorant, Devasa Dönme Dolap, Saat Kulesi, Ali ve Nino Heykeli, Alfebe Kulesi, Nuri Gela Gölü, Posedion Heykeli, Su ve Işık Gösterisi, Sputnik Teleferik, Botanik Parkı, Batum Sahil, Osmanlı Orta Cami, Türk Mahallesi, Piazza Meydanı, Avrupa Meydanıi, Eski Batum, Yeni Batum, Tekne Turu

COVİD-19 YASAL UYARI: Siz değerli misafirlerimizin sağlığı bizim için çok önemli Korona virüsüne karşı düzenli Dezenfekte çalışmalarımız devam etmekteyiz. Araçlarımız insan sağlığına zarar vermeyen ve Sağlık bakanlığı onaylı dezenfeksiyon ürünleri ile Sağlık bakanlığı onayı olan dezenfekte şirketleri tarafından ilaçlanarak detaylı şekilde ilaçlanıyor.

GÜNÜBİRLİK TURLARIMIZ COVID-19 İLKELERİNE TİTİZLİKLE UYULARAK YAPILMAKTADIR.